Logowanie

Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

W przypadku gdy w polu gwarancja znajduje się informacja "serwis MTS SYSTEM", produkt należy odesłać na koszt firmy MTS SYSTEM właściciela sklepu naj-taniej.pl, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie www.naj-taniej.pl w zakładce "Pomoc". Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA.

Gwarancja nie ma zastosowania gdy towar jest uszkodzony mechanicznie. Dlatego zawsze przed ostatecznym odbiorem towaru od kuriera należy sprawdzić wizualnie opakowanie i plombujące taśmy sprzedawcy. W przypadku gdy opakowanie uległo uszkodzeniu lub taśmy plombujące sprzedawcy są pozrywane należy w obecności kuriera dokonać dokładnych oględzin i także w obecności kuriera na formularzu tego przewoźnika spisać protokół szkody podając datę i godz. dostawy oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem +48 506 131 049. Sporządzony protokół szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia lub niezgodności przesyłki z zamówieniem

platnosci_apceptujemy